Powered By Blogger

onsdag 3 april 2013

Borde absolut inte...

Varför hittar jag på allt annat att göra istället för det jag borde göra ?? Suck. Men det är tråkigt att läsa detta medcintentgrej (LOVe) fast jag vet att jag måste få det gjort...men istället så sitter jag här och skriver och planerar hundpromenad i solen och så ska jag ju hnna på jobb också. Nåja jag har ju semester nästa vecka så då hinner jag läsa trots att vi åker till Pörtom på torsdgen. Och ev. skall jag in till VCS på fredagen på träff. Nåja jag har ju läst ganska långt och mycket redan så det är finslipande så att jag är redo att tenta. Kanske jag gör något imorron också, vem vet.
Egentligen så har jag inte ens så mycket klokt att skriva om. Fick mina första turer igår till VCS, ska jobba några turer i maj under min semester så är jag kanske lite klokare och färdigt inkörd före värsta sommarrusningen. Men sen ska jag ju hinna tapetsera också för det lär vara min grej....S kan nog måla men tapetserande så var min grej, eftersom jag nu uttryckte mej att det nu inte kan vara så svårt och knappast är det de heller men jag med mitt tålamod, vill ju att allt ska gå undan och bli fort färdigt. Finns så mycket nu som jag vill ha gjort fast vi talat om att ta lite i gången i lugn och ro. Och så blir det nog också, det vet jag nog.
Men nu måste jag nog ta och läsa lite. Ha en bra dag alla !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar