Powered By Blogger

söndag 27 januari 2013

Allting faller...

och jag tänker inte på den svenska serien i TV ...men det är en sån dag idag att det käns som allting faller. Vill bara krypa under täcket och grina. Varför ? Jag vet inte. Det är bara en sån dag. Alla har vi säkert såna dagar ibland. Dagar det känns som inget blir bra, allt känns meningslöst och de mörka molnen på ens himmel är allt för många. Så idag har jag en sån där mörk dag. Kansk kan jag skylla det på vädret. Kanske det beror på att lingonveckan på kommande eller kanske så finns det ingen orsak. Kanske är det för att jag såg på en film igår kväll eller natt om systrar och att jag undermedvetet saknar min syster. Iallafall mår jag dåligt idag. Känner mej helt ur form psykiskt. Ingen energi, ingen motivation ingen inget. Men jag vet ju. Det går över. Ovanför molnen är himlen alltid blå. Efter regn kommer solsken..bla bla bla. Ikväll vill jag rulla mej i självömkan, tycka synd om mej själv och må dåligt för då kanske morgondagen blir bättre. Kanske lyser solen och allt känns bättre imorgon... Hoppas så iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar