Powered By Blogger

onsdag 8 maj 2013

Stressad...

Undrar varför jag alltid blir stressad när bilen skall packas och vi ska iväg. Alltid samma sak. oro att bilen inte skall hålla ihop tills vi kommer fram eller att vi glömmer något eller att något händer. Sen bar jag är ute på vägen så är allt bra. Nu är det ju det att min lilla bil är liten och hunden är bortskämd och får ha hela baksätet för sej själv och nu skall vi ha med lite flyttlass... så jag är lite extra nervig. Bakluckan redan fylld och det är då med flyttvaror sen skall ju ännu vår vanliga packning med. Nåja jag vet det ryms med. Men i alla fall så jagar jag upp mej för det, helt i onödan men det är sån jag är. Suck..inte lätt att vara jag. Imorgon blir det första arbetsdagen samt att jag skall förbereda att tapetsera för det har fallit på mej, Och tammefan jag skall klara av det ! Easy up tapeter så det ska bli bra. Skall försöka orka att ikväll förbereda lite. Måste ha juniors rum klart till 21.5 då vi far igen för då har hon sin projektvecka och skall göra sitt rum färdigt i Pörtom inför sommaren.
Så det är de följande fyra dagarnas program ..jobb och tapetsering. Nu göra klart inför avfärd. trevlig helg allihopa !
                                          Min lilla bil...ingen flyttbil precis.
                                          Mina muminmuggar ska flytta...
                                         ....och min fina blomkrans som jag ska försöka få med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar