Powered By Blogger

torsdag 22 november 2012

Teater och te.

Jag gillar teater och iår har det blivit rätt så mycket av den varan.  Ännu iår skall jag hinna se på Next to Normal på Wasa teater, för jag ska få vara långledig över jul. Men den kan bli jobbig att se pga vissa omständigheter men det går säkert bra.
Här är vad jag har sett.     Ett riktigt fynd   den rekommenderar jag varmt.
 
 

 Hair på Åst var också super. Hoppas jag har möjlighet att gå och se den en gång till. Världen har inte ändrat så mycket.... värderingar oc fördomar är långt de samma....
Next to normal har jag ännu inte sett.

 Kristina från Duvemåla blev jag lite besviken på.
 
Så det är mitt teaterintresse. Och så ska jag ju se på revy igen nästa år också !

Blir inget djupare idag för nu ska jag njuta av en kopp med te; fick på posten idag... prova någongång eller kom och hälsa på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar